loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 157 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

با پوشیدن آهنگ مبارک و زندگی در استریو ، دو رژ لب از مجموعه جدید MAC جرمی اسکات ، با هم مخلوط شدند.
به طور جدی ، این بسته بندی شگفت انگیز است! تمام جزئیات کاملاً وجود دارد. این یک لبخند لب ، مردم است. اما کاملاً شبیه نوار مخلوط است. من می توانم آن را ببینم که در روز بر روی کف هوندا سیویک کوچک قرمز من نشسته است. (یادداشت جانبی: این مملو از آهنگهایی بود که من رادیو را در KMEL ضبط کردم.)

این یک نوار مخلوط MAC نیست ، obvs. این پالت رژیمی MAC Lip X 9 Future Emotions 25 دلاری است و دارای 9 رژ لب غیر براق MAC در داخل است ، بنابراین مات ، تقویت شده و ساتن در سایه های روشن و عمیق مانند صورتی ، بنفش ، نارنجی - مسیر جسورانه به پایان می رسند. فقط یک برهنه هست و همه چیز مثل BAM است!



mac jeremy scott lip 9 x احساسات آینده 2 باز می شود


برخلاف پالت های لب ، جایی که وقتی یک قلم مو یا یک انگشت را درون قابلمه ها می ریزید ، آنقدر نرم هستند که شما به طور تصادفی یک ناخن انگشت را در آن ها حفر می کنید ، لیپ ها در این پالت احساس سختی و سفتی می کنند. آنها دقیقاً سرخ نمی شوند ، و مطمئناً کمی خشک تر از حد معمول برای MAC احساس می کنند ... وقتی آنها را می پوشم ، احساس می کنم باید قبل و بعد از آن دائماً مومیایی لب را قرار دهم.

mac jeremy scott lip 9 x عواطف آینده

به گفته این ، اگر لبهای فوق العاده خشک مانند من ندارید ، و پوسته پوسته شدن هرگز برای شما مسئله ای نیست ، یک پالت جالب است ، به خصوص اگر دوست دارید رنگ ها را مخلوط کنید. اساساً می توانید هر یک از این سایه ها را به هم ریخته و چیزی زیبا ایجاد کنید.

مثل گذشته ، دیروز داشتم آزمایش می کردم و به معنای واقعی کلمه دو یا سه رنگ را بدون هیچ گونه قافیه یا دلیل واقعی مخلوط کردم و همه چیز به نظر تملق پذیر بود (حداقل فکر می کردم).

تنها مسئله این است که آنها فوق العاده خشک می شوند.

mac jeremy scott lip 9 x احساسات ویتامین های بنفشه های آینده
ویولتا با Memories Wild مخلوط شد
mac jeremy scott lip 9 x احساسات آینده آهنگ شاد نفس نفس کشیدن
آهنگ شاد مخلوط با Breathing Fire
همچنین ، وب سایت MAC می گوید که هر 9 سایه LE هستند ، اما من می توانستم قسم بخورم که مورنگ دائمی بود ؟! من dunno ... جزئیات ، کلاهبرداری.

در هر صورت ، پالت برای همیشه در دسترس نخواهد بود ، بنابراین اگر می خواهید وارد مخلوط شوید - هااها! - خیلی صبر نکنید.

به هر حال ، این سبک مرد جرمی اسکات تقریباً در آنجا وجود ندارد ... مثل این است که یک کودک در دهه 90 در این باشگاه حضور پیدا کند و با پیراهن پیراهن Care Bears ، خواهر کوچک خود را به تن کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 648
  • بازدید کلی : 3,030