loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 45 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

لب جدید ناخوشایند: Allly از NUDESTIX Love Me Nudes (نسخه طبیعی) لب + کیت گونه
با دیدن اینکه چطور من از 14 روز Ravishing Red تقریباً روزانه این مداد برهنه (Ally) را روی لبم پوشیده ام ، زمان آن رسیده است که فریاد مناسب را به آن بخشیم.

با Ally ملاقات کنید ، یکی از شش سایه کادوی جدید NUDESTIX Love Me Nudes: The Natural Edition لب و گونه ، که خود یکی از دو مجموعه 59 دلاری LE Love Me Nudes است. یکی پر از رنگهای جسورانه تر از دیگری است. نسخه طبیعی کمی سبکتر صورتی، هلو، نسخه افزایش یافت.

nudestix عاشق من برهنه
عشق!
nudestix عاشق من برهنه
Love Me Nudes (نسخه طبیعی) با شش مداد کامل NUDESTIX لب + گونه ، تیزکن و قلع دار همراه است.
nudestix عاشق مرا تغییر داد
عارف ، رز ، یکپارچهسازی با سیستمعامل ، پاکی ، تی تی و آلی

من بیشترین لباس آلی را می پوشم ، اما این چیزی نیست که چیزی را از سایه های دیگر دور کند. من هم دوست دارم همه آنها خامه، راحت و انعطاف پذیر شگفت زیرا رنگ برهنه با آن بروید SOOO بسیاری از سایه چشم متفاوت است. من در این عکس ها مدادها را به سختی پوشیده ام ، اما شما می توانید از سرخ شدن آنها نیز روی گونه های خود استفاده کنید.

کیت شامل…

مداد خامه ای + مداد گونه در MYSTIC - یک ماور خنثی خنثی با اشاره ای به قهوه ای
ژل رنگ لب + مومیایی گونه در ALLY - براق صورتی براق و هلو
ژل رنگ لب + مومیایی گونه در TAY TAY - برهنه صورتی براق گلبرگ
رنگ لب مات مغناطیسی در ROSE - صورتی صورتی خنثی و مات
لب مات شدید + گونه در RETRO - قرمز آجری با مات و گرم
لب مات شدید + گونه در PURITY - برهنه مات و خنثی
قلع تزئین شده شامل نقاشی شده توسط هنرمند کانادایی جسیکا گورلیکی و قطعه هنری وی با عنوان " این واقعی است " است. گورلیکی در رابطه با آثار هنری - LOVE می افزاید: "من معتقدم این نیرومندترین نیرو برای هستی بشر است و نیروی آن فراتر از کنترل ما و همچنین چیزی است که بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم ..."

"درآمد حاصل از فروش نسخه طبیعی Love Me Nudes در سطح جهانی به LOVE IS LOUDER ، پروژه ای از بنیاد JED اهدا می شود ، که از پشتیبانی از زورگویی ، افسردگی و جلوگیری از خودکشی کمک می کند."

- nudestix.com

کیت یک معامله بسیار خوب نیز هست. شش مداد در صورت تمام اندازه و 24 دلار در صورت خرید آنها به تنهایی ، بنابراین شش عدد از آنها با 59 دلار ارزش 144 دلار است.

اگر احساس تمایل دارید ، می توانید آن را در فروشگاه های Sephora و وب سایت NUDESTIX پیگیری کنید .

عاشقانه nudestix عاشق من است عارف
عارف
nudestix عشق من برهنه گل رز
گل سرخ
nudestix عاشق من nudes یکپارچهسازی با سیستمعامل
بازخوانی
nudestix عاشق من است با خلوص نجوا
خلوص
nudestix منو دوست دارم برادران tay tay
تي تي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 655
  • بازدید کلی : 3,037