loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 89 جمعه 10 آبان 1398 نظرات (1)

این لوازم آرایشی و بهداشتی و پاک کننده تعادل کننده پوست ، متعادل و نرم و بدون بافت ، تقریباً مانند یک دستشویی تری احساس می کنند.
این دستمال مرطوب های فوق العاده مانند یک حمام قابل حمل و بعد از تمرین هستند و از نظر حسی نرم هستند. آنها در بسته های 10 با قیمت 7 دلار و 30 دلار با قیمت 18 دلار از لوازم آرایشی Sweat می آیند .

موردی که من در مورد تخصصی ترین دستمال مرطوب های بعد از تمرین ، به خصوص مواردی که می گویند برای صورت * و * بدن است ، می بینم این است که آنها معمولاً در یک چیز عالی هستند اما در مورد دیگر عالی نیستند ، مانند این که آنها خوب باشند به سرعت گردن و پایین من را تمیز می کند ، اما وقتی سعی می کنم از آنها برای تمیز کردن صورتم استفاده کنم ، آنها سفت می شوند یا گونه هایم را بعد از آن احساس سفت می کنند. یا ، آنها فیلمی را ترک می کنند که وقتی کرم ضد آفتاب یا کرم BB می خورم ، قرص می گیرد .

بسیاری از آنها از نظر چهره و بدن بسیار عالی نیستند ، اما این موارد وجود دارد ، بنابراین حتی اگر می توانید از تمیز کردن دستمال مرطوب و یا دستمال مرطوب معمولی قدیمی برای تمیز کردن بعد از تمرین خود استفاده کنید ، این موارد فقط بهتر ، سنگین تر و نرم تر از حد معمول هستند ، مانند یک دستمال نخی واقعا خوب که بوی اسطوخودوس و چای سبز بو می دهد.

آرایشی و بهداشتی عرق حوله تمیز کننده پوست
دوش قابل حمل که در کیف شما قرار می گیرد

آرایشی و بهداشتی عرق حوله تمیز کننده پوست
بسته 10 دلاری 7 دلار است.
هفته گذشته بعد از یک تمرین عرق ، می خواستم به سمت Target در راه خانه شوم ، بنابراین یکی از این موارد را گرفتم ، صورتم ، گردن ، ناحیه زیر بغل ، پاها را پاک کردم - می دانید ، تمام مناطق حیاتی و عرق شده - و واقعاً احساس کردم. بعد ، واقعا تمیز و مهمتر از همه چسبناک نیست ، که کاملاً متفاوت و بهتر از آن است که بعد از آخرین تجربه دستمال مرطوب بدن من با ورق های دوش Yuni احساس کردم .

حوله ها حاوی آب نارگیل ، چای سبز ، ویتامین های B و E هستند. من نمی دانم که این سس مخفی است یا خیر ، اما هرچه هست ، پوست من بعد از استفاده از آنها احساس چربی و آبرسانی می کند.

همچنین ، وقتی از صورتم استفاده می کنم ، دیگر نیازی به پیگیری با لوسیون ندارم. من می توانم با پوست لخت و تمیز خود به راه خنده دار خود بروم. یا ، من می توانم با کرم BB یا فونداسیون یا پودر یا چیز دیگری ارتباط برقرار کنم ، زیرا این مواد باقی مانده آزار دهنده ای نیستند که در نحوه لایه بندی سایر محصولات دخالت می کند.

اگر صحبت از آرایش باشد ، در صورت پوشیدن ریمل ضد آب ، ممکن است لازم باشد از یک پاک کننده اضافی بر پایه روغن استفاده کنید. از آنجا که این دستمال مرطوب خوب هستند ، اما گاهی اوقات به از بین بردن مواد بلند پوششی نیز کمک کمی می کند.

اگر به دنبال راهی سریع و راحت برای تمیز کردن بعد از تمرین هستید ، بسیار توصیه می شود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 3,034