loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 152 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

آیا شما آماده 14 روز Ravishing Red هستید؟ در حالی که ما به کاوش قرمز سرخ می پردازیم ، در ارتباط باشید؟ رژ لب ، لب و لب و براقیت روزانه در راه ما؟ ولنتاین

امیدوارم که شما یک فرد fab یکشنبه Funday ، دختر (و بچه ها) داشته باشد. امروز مجبور شدم یک دسته از "کارهای مادر" را اجرا کنم ، مثل اینکه مجبور شدم پوشک مخصوص Coywolf را بگیرم ، یک کیسه 28 پوندی از بستر بچه گربه را برای حضرتعالیش ، آقا زبانه ها برداشتم ، یک بالش پرتاب کردم که از HomeGoods گرفتم. خیلی سفید ، که این سوال را ایجاد می کند - چرا من در وهله اول حتی یک بالش سفید خریداری کردم؟ من با حیوانات کوچک زندگی می کنم

اما من گول می زنم ...

به هر حال زندگی خراب می شود ، به همین دلیل امروز در بخش لب قرمز عصبانی نشدم. من یک لکه قرمز آجری پوشیدم ، اما به جای استفاده و لکه زدن ، ابتدا لبهایم را با یک آستر قرمز خامه ای آویز ، Bite Beauty Lip Pencil در 082 (18 دلار) درآوردم و با انگشت خود خط را آمیختم تا رنگ را در سراسر من پخش کند. لبها را با لایه ای از تمشک قرمز Caudalie French Kiss Lip Balm Balm در اعتیاد (18 دلار) در صدر قرار داد .

نی نی زیبایی 082 مداد لب لب k swatch side

نیش چشم 082 نزدیک مداد لب


نی نی زیبایی 082 مداد لب جلو k

این یک بوسه گاه به گاه و ساده لباس زرشکی برای یک روز واقعی و سرد است.

 

آیا شما آماده 14 روز Ravishing Red هستید؟ در حالی که ما به کاوش قرمز سرخ می پردازیم ، در ارتباط باشید؟ رژ لب ، لب و لب و براقیت روزانه در راه ما؟ ولنتاین

تام فورد Black Dahlia رژلب بسیار قدرتمند ، عمیق ، تاریک ، روحیه ای است و شاید کمی خطرناک باشد ... و کمی بی معنی ، LOL! مانند این ، بستگی به این دارد که باد چگونه می تواند شما را ببوسد یا شما را به خرد کند.

LOL!

در اصل ، این بازی نمی شود. احساس می کنم وقتی لباسم را می پوشم یکی از دختران هنر و صنعت است و ما در اطراف آتش سوزی در جنگل نشسته ایم و شعله های آتش را با جادوگران رقص می کنیم .

Tom ford رژ لب سیاه dahlia-


tom ford swatch رژ لب سیاه dahlia

این ترکیب سایه بان که من آن را پوشیده ام اینجا عجیب و غریب است ، اما من فکر کردم رنگ شراب آستر بنفش روشن بهتر را تکمیل می کند ...

اوه ، خوب! من روحیه داشتم که چیز دیگری را امتحان کنم.

دفعه بعد که این را می پوشم ، قصد دارم آن را با استفاده از دسته کوچک موسیقی جاز معمول خود بپوشم - سایه دودی خنک خاکستری با لاین مشکی اصلی.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 657
  • بازدید کلی : 3,039