loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 75 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

پوشیدن پالت گونه MAC Jeremy Scott Cheek X3: Acoustica LE
بله ، می دانم ، من از این مجموعه جدید MAC جرمی اسکات به این پالت نگاه می کنم ، و این به من تعبیر می کند که ... من فکر نمی کنم که دیگر یک CD پخش کننده قانونی در خانه خود داشته باشم.

یکی در مزدا وجود دارد ... و فکر می کنم ممکن است یک USB خارجی در جایی برای رایانه داشته باشم ... اما این همین است. فکر نمی کنم من یک پخش کننده موسیقی سی دی قدیمی به طور منظم در هر نقطه داشته باشم ، و حدس می زنم که این یک چیز خوب است ، زیرا من کاملاً می توانم خودم را ببینم که سعی می کند این پالت قرمز را به صورت تصادفی وادار به آن وارد کند ، یا به طور تصادفی ، زیرا این کار را برای خود اشتباه می کنم. شاهزاده بارها و بارها "بازی" را میکس و فشار می دهد و بعد از شنیدن صدایی بیرون نمی آید ، تمام فن آوری موجود را تا کنون یا به عمد از کنجکاوی مرموز لعنت کنید. 🙂

بسته بندی بیرونی مجموعه scott mac jeremy
Kudos به تیم طراحی MAC برای ناخن زدن به سبک دهه 90 در این مجموعه. این کاملا در نقطه!
MAC جرمی اسکات گونه X3: Acoustica پالت بسته بندی سی دی به نظر می رسد تا واقعی، هر چند! وقتی این کار را روشن کردم ، انتظار داشتم که خراش هایی در پشت دیده شود.

مک جرمی اسکات cheek x 3 آواستیک آواستیک
سرخ ، برنز و هایلایت
این پالت 35 دلار است و بخشی از یک مجموعه جدید MAC با مضمون موسیقی 90s با طراح جرمی اسکات است که خط لباس مخصوص به خودش را دارد و همچنین برای مارک های بزرگی مانند آدیداس و موسچینو طراحی می کند.

سبک او در آنجا مهربان است ... مانند اگر خرس های Care بچه های کلوپ دنیای پنجمین عنصر باشند (واقعیت جالب: ژان پل گوتیر لباس های آن فیلم را طراحی می کرد). این لباس ها رنگارنگ ، خوش تیپ ، یکپارچهسازی با سیستمعامل ، و اغلب نوستالژیک دهه 80 و 90 است.




پالت Acoustica LE که در یک مجموعه سه تکه یک قطعه است ، دارای سرخ شدن پودر ، برنز و هایلایت است.

مک جرمی اسکات cheek x 3 آکوستیک قبل از بعد
قبل و بعد از استفاده از آکوستیک به گونه هایم
1. هایلایت هللا "بیرون زده" است.
این یک بژ یخ و سفید کاملاً یخ زده با دانه های بزرگ و تکه های براق است. وقتی کمی روی استخوان های گونه خود را جارو می کنم ، مریخیان قادر به دیدن خطوط لبخند من از فضا هستند ...

اگر من فقط در تمام طول روز با RBF نشسته ام ، این خوب خواهد بود ، اما من قصد ندارم 12 ساعت آنطور لیوان بزنم. باید لبخند بزنم ، مرد! باید لبخند بزنم! ؟

2. برنزر دارای تعهد کمی خاکستری است.
این یکی از آنهایی است که پودرهای ریز خرد شده دارد و به نظر می رسد همه قهوه ای طعم دار و خوش طعم به نظر می رسد ... اما با گذشت زمان تعهد خاکستری از بین می رود.

اگر به دنبال ظاهری تیز و مجسمه دار با گونه های تیز و تیز برای برش شیشه هستید ، فکر می کنم ممکن است بسیار جالب به نظر برسد ، اما من تمایل دارم یک نگاه برونزر پراکنده تر را برای چهره خود ترجیح دهم.

بعد از چند ساعت پوشیدن این ، فکر می کنم صورتم به دلیل نداشتن یک کلمه بهتر ، کثیف به نظر می رسد.

3. سرخ شدن بمب است.
این اشباع ، صاف و مورد علاقه من در مورد این پالت است. فکر می کنم کمی شبیه به MAC Fleur Powder Blush است.

mac jeremy scott cheek x 3 بسته بندی آکوستیک در داخل

واقعاً این پالت همه چیز در مورد بسته بندی است و بدون شک زیبا و اصلی است. اگر شما یک جمع کننده MAC هستید ، این یک ضرورت است ، زیرا آنها هنگام طراحی بسته بندی ، هیچ مشتی از آن نمی کشند.

هرچند که ممکن است IMO ، وقتی به کار مجسمه سازی ، برجسته سازی و اضافه کردن رنگ به گونه ها می پردازیم ، می توانم به سایر پالت های مشابهی نیز فکر کنم که این کار را بهتر انجام می دهند. BECCA Chrissy Tiegan ( هنوز هم در سایت BECCA موجود است! ) یکی است ، و حتی اگر کمی گران تر باشد ، اما فکر می کنم برنز و هایلایت ها انعطاف پذیرتر ، تملق تر و استفاده راحت تر از اینها هستند.

اگر به دنبال یک پالت گونه روزمره همه کاره و پوشیدنی هستید تا بتوانید با ظاهری متفاوت متفاوت بپوشید ، شما را به آن سمت هدایت می کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 653
  • بازدید کلی : 3,035