loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 43 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

فقط کمی گرما ...
سلام دختر 🙂 آره ، من چه چیزی روی کلاههای خودم پوشیده ام؟ من در حال پوشیدن لباس جدید برهنه Urban Naked Petite Heat هستم که می خواهم آنرا "Peh-TEE Heat" بنامم.

این فقط کمی گرما است ... آن را دریافت کنید؟ ریزه؟ مانند اضافه کردن یک یا دو قطره از Tabasco یا Sriracha ، برخلاف غوطه ور شدن burrito شما؟ LOL

پوسیدگی شهری به خاطر پالت Eyeshadow OG Naked و تجسم های مختلف آن ، مانند Naked2 ، Naked Smoky ، Naked Ultimate Basics مشهور است ... همانطور که می دانید بسیاری از برهنه بودن. پاییز گذشته با نام Naked Heat همراه با رنگ قهوه ای نارنجی و قرمز مایل به قرمز ، که رنگهای بسیار مرسوم در آرایش چشم در حال حاضر و برای چند سال گذشته است ، وجود دارد.

احتمالاً اگر شما یک جمع کننده UD باشید ، یا حتی اگر اینطور نیستید ، ممکن است اکنون چیزی مثل Petite Naked Heat را در استراحت خود داشته باشید.

در واقع ، همانطور که من در مورد آن فکر می کنم ... کریستن Leanne Daydream پالت UD منتشر شده در ژانویه دارای زنگ های مشابه است ...

نظر من فقط این است که قهوه ای های نارنجی (y) لحظه ای دارند (هنوز) ، و شما به احتمال زیاد بسیاری از این رنگ ها را در سایر پالت ها و قابلمه ها قبلاً مشاهده کرده اید.

فقط بالای سر من ، Vibrate به نظر می رسد MAC Soft Brown ، طلسم داغ مانند MAC Saddle ، Wild Thing کمی شبیه MAC Texture و Strike به نظر می رسد MAC Swiss Chocolate .

MAC فساد زن هرزه پالت و نارس می خواستم دقیقا کاملا متفاوت است یا نه.

پوسیدگی شهری گرمای ریز و برهنه
پوشیدن Petite Heat روی درپوش من با MAC Style Blush روی گونه های من ، و MAC Velvet Teddy و Fenty Gloss Bomb بر روی لبهای من.
با قیمت 29 دلار ، شش سایه سایه چشم پودری مات بر اساس نوع و مد را بر روی رنگ های موجود در پالت اصلی Naked Heat دریافت می کنید ، و به هر حال قابلمه ها به همان اندازه قابلمه ها در پالت های بزرگتر برهنه هستند.

پوسیدگی شهری مبادلات گرمازدگی برهنه
استنشاق ، لرزش ، طلسم داغ ، چیزهای وحشی ، هیست و اعتصاب

آنها مات "خوب" هستند ، به این دلیل که نمی خواهند شما را برای آرایش شطرنج به چالش بکشند ... این بدان معنی است که استفاده از آنها چالش برانگیز نیست. مخلوط کردن و بدخلقی آنها دشوار نیستند و به طور ناموزون اعمال نمی شوند.

آنها در واقع بسیار انعطاف پذیر و همه کاره هستند به عنوان سایه های انتقال ، یا آستر ، یا برای محافظت از چین و چروک شما اگر عمیق نداشته باشید (* دست را بالا می برد). یا می توانید با مخلوط کردن آنها مقداری تنوع به لعاب های خود تزریق کنید.

مستقیم ، شما می توانید آنها را از راه های مختلفی استفاده کنید زیرا آنها بدون درام هستند ، و من همچنین به پیامد مراجعه می کنم ، زیرا هیچ موردی وجود ندارد!

فروپاشی شهری نزدیک گرمای ریزه اندام
من به عنوان پایه لباسی برهنه Petite Heat با MAC Costa Riche می پوشم.
در مورد ترکیب ، آنها این کار را به راحتی در بالای پایه های مختلف سایه چشم انجام می دهند. (بعضی وقت ها با گلدان های MAC Paint سعی کنید!) از تن های مرجانی و رنگ های هلو مانند Layin 'Low و Perky ، هر دو این سایه ها را به خوبی تکمیل می کنند ، اگرچه من پیشنهاد می کنم اگر در زیر این سایه ها سایه های خامه ای قرار می گیرید استفاده کنید. باریکترین لایه ای که می توانید از آن دور شوید ، زیرا اگر با اشتیاق بیش از حد از آنها استفاده کنید ، ضخیم تر به نظر می رسند.

بسته بندی گرمای ریزه اندام برهنه شهری
با گرمای برهنه اصلی برای مقیاس…
سایه ها کاملاً رنگی نیز هستند ، اما بیش از حد رنگی نیستند. من هنوز هم به راحتی می توانم کنترل کنم که چه مقدار رنگ روی درب من و کجا می رود ، و این خوب است ، زیرا من در مورد شما نمی دانم ، اما من می خواهم سایه خود را با رها کردن بی پروا اعمال کنم ، سپس کمی جوش بزنم اینجا و آنجا با قلم مو مخلوط کنید قبل از اینکه سریع زندگی ام را انجام دهم. و با این پالت کاملاً می توانید این کار را انجام دهید. 🙂

حرف آخر؟ کیفیت مناسب ، و من آن را به شدت توصیه می کنم ، اما ابتدا سایه چشم خود را از بین ببرید ، زیرا ممکن است قبلاً مقداری (یا بیشتر) از این رنگ ها را در مجموعه خود داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 721
  • بازدید کلی : 3,103