loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 94 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

New MAC Studio Waterweight Powder / Pressed ، 36 دلار ، در دسترس است
بیایید آن را بشکنیم ، عزیزم.

شروع با…

چیست؟ خوب ، خوشحالم که از شما سؤال کردید! 🙂 این یک خط جدید از پودر فشرده شده با ساخت 36 دلار متوسط ​​است که هم اکنون در خط دائمی موجود است .
دارای یک تابه شکاف دار با دو سایه ، یکی گرمتر از دیگری است ، بنابراین می توانید رنگ خود را سفارشی کنید.
—-> من این ایده را دوست دارم و آرزو می کنم مارک های بیشتری این کار را انجام دهند! هک ، من به هر حال همیشه مخلوط سایه ها هستم.

MAC می گوید این برای همه نوع پوست است ، اما ظاهراً به ویژه برای پوست های نرم و خشک مناسب است ... یا به همین ترتیب می گویند (در مورد چند مورد بیشتر در این مورد).
جمع و جور پلاستیک احساس محکم و قابل توجهی (بله!) این دستگاه همچنین دارای دو نرم افزار است - یک اسفنج و یک برس مخصوص صورت.
این در 11 سایه (Dark Deepest، Dark Deepest، Dark، Medium Deep، Medium Dark، Medium Golden، Medium Plus، Medium، Light Plus، Light، Extra Light) در دسترس است.
من Medium Golden را پوشیدم که برای پوست NC42 مناسب من است.

من فکر می کنم خانمها و نجومی که می خواهند 1) کنترل روغن ، 2) پوشش بسیار خوب (یک یا دو لایه به راحتی پرفشاری خون و ناهماهنگی پوست را پنهان می کنند) و 3) یک مات پایان باید آن را امتحان کند.
حداقل برای من ، این پودر کمی مشکل است زیرا وقتی آن را بر روی پایه ها و کانسیلرها لایه می کنم ، پوست من خشک به نظر می رسد (واقعاً در اطراف خطوط ریز روی پیشانی من قابل توجه است) ، و آرایش من سنگین به نظر می رسد ( می توانید آن را مشاهده کنید در عمل اینجا و اینجا )
بین پوشش مات (حتی اگر آن را به عنوان متوسط ​​توصیف کرد) ، پایان مات و سن من - ahem * سن ، این بخشنده ترین پودر در جهان نیست. منظورم این است که این طور نیست که من می توانم دانه های پودر یا هر چیز دیگری را ببینم. در حقیقت ، پودر خود بسیار ریز خرد شده است ، اما هنگامی که آن را در بالای محصولات دیگر صورت استفاده می شود ، این فقط بیشتر است ... اینستا گلم خارق العاده تر از این است که من به این روزها عادت کرده ام. من حتی نمی خواهم به پوشش متوسط ​​بپردازم که اغلب اوقات.

اما اگر من این کار را به تنهایی بدون کاسه یا پایه و یا با یک آغازگر یا لوسیون روشن کننده (مانند BECCA Backlight یا MAC Strobe Cream ) بپوشم ، پوست خود را می پوشم و بعد از آن پوست خود را با MAC رفع می کنم + ، پس از آن دوست دارم ... طبیعی به نظر می رسد و کار را انجام می دهد.

با این حال ، حتی به خودی خود ، قصد جایگزینی عشق شماره یک پودر MAC من ، MAC Mineralize Skinfinish Natural را ندارد .

این پودر شل Chanel را به من یادآوری می کند ، و اگر می خواهید پوشش ملایمی نسبتاً مات را در یک خط با انتخاب سایه مناسب داشته باشید و پوست روغنی یا نرمال خود را داشته باشید ، فکر می کنم قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.
برس استوانه پودر ضد وزن استودیو مک


پودر آب سبک وزن استودیو مک فشرده شده است

مک استات پودر سبک وزن پرتوی استوانه ای 1
نور اضافی ، سبک ، آلوهای سبک ، متوسط ​​، متوسط ​​به علاوه ، طلای متوسط ​​، تاریک متوسط
مک استات پودر با وزن پودر آب استودیو مک 2
عمیق متوسط ​​، تاریک ، تاریک عمیق ، عمیق تیره
مک استات پودر با وزن پودر آب استودیو mac 3
مبلغی از هر 11 سایه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 647
  • بازدید کلی : 3,029