loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 46 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

شما یک مشکل ساز هستید ، فروپاشی شهری!
من Paleta Troublemaker Urban Decay را وقتی که پاییز گذشته با قیمت 39 دلار عرضه شد دوست داشتم ، اما اکنون 19 دلار در بازار است! داری شوخی می کنی ؟! من آن را با آن قیمت دوست دارم ، که این مقدار در حال حاضر در حال فروش است ( همانطور که در Sephora و وب سایت UD صحبت می کنیم ). من فکر می کنم این یک پالت عالی "بیرون" است ، و شما با همان قیمت هلهله را جدی می گیرید .

وقتی آن را باز کنید ، به نظر می رسد که نه سایه وجود دارد ، زیرا نه تابه وجود دارد ، اما در واقع 10 عدد وجود دارد ، زیرا دو سایه Clash ، تابه مرکز را به اشتراک می گذارند. این بین سیاه و سفید تقسیم شده است ، و من دلیل منطقی آن را کاملاً درک نمی کنم زیرا سیاه به سفید می شود و سفید به سیاه می شود ، اما هر دو آنها مفید هستند ، بنابراین من می توانم با آن زندگی کنم ، به خصوص در 19 دلار

پالت همچنین با یک ریمل کوچک Troublemaker Troublemaker ساخته شده است که از ضخیم شدن برتری دارد اما در طولانی شدن و نگه داشتن حلقه ها درست است (من معمولاً آن را لایه برداری از زیر ریمل ضد آب با طول جداگانه).

پالت خراب شهری

اکنون ، سه مات قهوه ای با رنگ گرم در این پالت چیزی است که این پسر بد را به سطح بد - ss می اندازد. هیچکدام از آنها بیش از حد نارنجی یا قرمز مایل به قرمز نیستند که در حال حاضر روندهای بزرگی دارند و هر سه رنگ کاملاً مفید روز / شب هستند. سبک ترین آن در واقع من را به یاد MAC بامبو می اندازد ، در حالی که رنگ وسط آن مانند MAC Brown Brown به نظر می رسد ، و قهوه ای تیره تقریبا می تواند برای MAC Brown Down dupe عبور کند.

آنها رنگهایی هستند که می دانم می توانم در روز و شب بپوشم. حتی ساعت 2 صبح ... نه این که علت زیادی برای پوشیدن سایه چشم در ساعت 2 صبح ندارم (دیگر).

همچنین چهار جواهر فلزی وجود دارد که دو برابر خط چشم های براق و براق است. آنها کمی قهوه ای تر از قهوه ای ها هستند و اندکی از تبعات قهوه ای را نشان می دهند - بیش از قهوه ای ها (که هیچ نتیجه ای از آن ندارند) - اما با قیمت فروش ، من با آن خوب هستم.


پالت خراب شهری

بنابراین ، مانند ، اگر میهمانی به مهمانی بروید ، این پالت باعث می شود که چشم را به هم ببندید. شما می توانید یک یا دو عدد از قهوه ای را روی درب خود مخلوط کنید ، سپس خطوط شلاق خود را با هر یک از فلزات خط کنید.

در اینجا گزینه های خوبی نیز برای بازی با شدت سایه وجود دارد ، به خصوص در مورد جواهرات موجود در پشت و با Clash-Black White. در عکس بالا ، من سایه سبز ، Bankroll ، که در بالای سایه سیاه در Clash لایه لایه است ، پوشیده ام.

اصولاً استفاده از فلزات بالای سایه سیاه باعث می شود که آنها غنی تر ، تیره تر و عمیق تر به نظر برسند و استفاده از آنها در بالای سایه سفید باعث روشن تر شدن آنها می شود.

این یک فروش بسیار خوب در یک پالت بسیار انعطاف پذیر است. منظور من این است که قهوه ای ها عالی هستند اما فلزات همراه با Clash سفید / سیاه آن را به سطح بعدی می رسانند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 724
  • بازدید کلی : 3,106