loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 54 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

می دانید وقتی نسخه پشتیبان تهیه شده است ، جدی است.
شما کجای مسئله آغازگر چهره قرار می گیرید؟

خوب ، واقعاً مسئله ای نیست ... منظورم این است که آیا شما عاشق یا نفرت هستید؟ زیرا به نظر می رسد بیشتر افراد در یکی از دو اردوگاه قرار دارند. من خیلی چیزهای میانه رو پیدا نمی کنم اکثر افراد یا آغازگرهای چهره را دوست دارند ... یا اینگونه نیستند.

من عاشق آن هستم و معمولاً روزانه یک نفر می پوشم ، حتی اگر من فقط آرایش مینیمال انجام دهم تا گربه ام را برای پیاده روی بگیرم . من یک هوادار قدم بزرگ نیستم ، اما با تلاش کنار آمده ام. من وقت زیادی نمی گذارد که مقداری پرایمر را روی گونه ها و پیشانی ام بمالم ، و بازپرداخت آن پوستی نرمتر ، بافت بهتر و آرایش ماندگارتر است.

یک قهرمان آرایش ناخوشایند چیست؟ از نظر من ، اغلب اوقات زیر لباس زیر آرایش نشده ، محصولی از مجموعه دائمی است که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش می پوشد اما مرتباً دنیای من را لرزاند. سریال طولانی مدت Unsung Heroes دارای برخی از موارد مورد علاقه من است .

هیچ کمبودی برای آغازگرهای زیبا در آنجا وجود ندارد ، اما این یکی از بهترین گزینه ها توسط Urban Decay است. این قیمت 34 $ Urban Decay Urban Complexion Primer Broad Spectrum SPF 30 SPID است ، و واضح است ، حتی اگر دارای ضد آفتاب در آن باشد ، که این امر چیزی شبیه به تک شاخ آرایش است ... زیرا ، همانطور که می دانید آغازگرهایی که دارای SPF هستند ، اغلب بازیگران قابل توجهی از رنگ سفید را ترک می کنند. بر روی پوست - پوست به خصوص قهوهای مایل به زرد و پوست تیره تر - و صادقانه بگویم، می توان آن را هلا آزار دهنده است.

بعضی اوقات کاملاً واضح است ، اما من هنگام استفاده از این ، هیچ نوع بازیگری سفید را نمی بینم. کاملاً نامرئی است و این یکی از دلایلی است که من آن را خیلی دوست دارم.

آغازگر دفاع شهری پوسیدگی شهری
پوشیدن UD Urban Urban در زیر ترکیبی از MAC Studio Fix Fluid Foundation ، MAC Strobe Cream در Pinklite ، MAC Mineralize Skinfinish طبیعی و MAC Matchmaster Concealer (خیلی از مخلوط ها ادامه دارد).
این احساس سبک ، سریع جذب می شود و خشک می شود ، به من شکاف نمی دهد و وقتی آن را زیر پایه می پوشم ، کرم BB ، پودر ، کانسیلر - شما محصول صورت را نام می برید - پوست من فقط به نظر می رسد ... بهتر. صاف تر اوه - و منافذ من کمتر ظاهری به نظر می رسند ، LOL! به هر حال ، من پوست ترکیبی دارم (روی گونه هایم خشک و روغنی هستم) و این در تمام صورتم خوب عمل می کند.

آغازگر دفاع شهری پوسیدگی شهری
عناصر فعال

دفاع شهری یک آغازگر چهره ای شگفت انگیز است که از مزایای آن محافظت در برابر آفتاب است ، اگرچه من به عنوان منبع SPF من به آن اعتماد نمی کنم (شما هنوز هم باید ضد آفتاب بپوشید!). به علاوه ، بدون رنگ قابل مشاهده است!

اگر از طرفداران صاف کننده آغازگرهایی مانند Smashbox Photofinish و Make Up For Ever Smoothing Primer هستید ، فکر می کنم این را دوست دارید. هک ، حتی ممکن است آن را دوست داشته باشید زیرا احساس می کند بسیار سبک تر از هر کدام از این موارد است.

آغازگر دفاع شهری پوسیدگی شهری
عناصر غیرفعال
در خط دائمی موجود است و می توانید در نقاط معمولی UD از جمله Sephora ، Ulta ، Macy's و UD وب سایت پیدا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 723
  • بازدید کلی : 3,105