loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 164 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

مخفی کن جدید استودیو MAC Studio Waterweight 23 دلار پاپ است و در 16 سایه عرضه می شود.
1. گاش ، این یک پنهان راحت است!
MAC Studio Waterweight جدید مخزن مایع با پوشش متوسط ​​سبک با پوشش متوسط ​​MAC است (که می توانید آن را کامل کنید). این فرمول دارای فرمول نازک و آبکی از نوع است که در طی چند سال گذشته مانند Dior Nude Air و Shiseido Sync Synchro Skin به غیر از پوشش بیشتر تبدیل شده است.

اگر می خواهید پوشش متوسط ​​و یک پوشش مات را دوست داشته باشید ، و دوست ندارید چهره شما احساس رنگ و "آرایش مو" کند ، آن را بررسی کنید. می توانید آن را با پودر تنظیم کنید یا آن را تنها بگذارید.

در خارج از دروازه ، Studio Waterweight پوشش بیشتری را نسبت به سایر کانسیلرهای تحت پوشش MAC مانند Select Cover-up و Select Moisturecover فراهم می کند ، اما پوشش کمی کمتر از پوشش کامل Pro Longwear و Studio Finish دارد . اما می توانید آن را کامل کنید.

"MAC STUDIO WATERWEIGHT CONCEALER یک فرمول فوق العاده سیال با پوشش ساختاری متوسط ​​و یک پایان طبیعی است. اگرچه از بین بردن نقایص آن ، آبراهه و به آرامی پخش می شود ، همچنین به کاهش ظاهر در زیر دایره های چشم ، لکه های تیره و تغییر رنگ کمک می کند. "

- maccosmetics.com

2. بهترین ماده مخفی کننده پوست خشک نیست…
به نظر می رسد شش ساعت جامد روی پوست ترکیبی من است و تقریباً همه چیز را پوشانده است ، از حلقه های تاریک من تا رنگدانه ناهموار ، بدون اکسیداسیون ، و در خطوط ریز من جمع نمی شود. نه همکاری کردن. با. خشک. پوست.

حتی اگر پوست شما تازه ترین بیت خشک است.

بررسی پنهان کننده وزن بدن استودیو مک 1
آنچه در اینجا به نظر می رسد NW30 (به عنوان کانسیلر زیر چشم) و NC42 (که روی گونه های من پوشیده شده و اطراف بینی و دهان من به عنوان پایه است) پس از استفاده از اولین چیزی که در صبح استفاده می شود ، به نظر می رسد. من به هیچ وجه پودر تنظیم کننده ندارم. (هرچند من روی گونه های قرمز ، پررنگ و برنزی دارم).
بررسی پنهان کننده وزن مخزن استودیو مک 2
مخفیگاه بعد از 6 ساعت…

بررسی پنهان کننده وزن آب استودیو مک 3
بعد از 11 ساعت ...
با توجه به این ، قسمت های خشک پوست منیزم ، به خصوص نواحی زیر چشم و اطراف دهان ، حتی خشک تر از معمول IMO به نظر می رسند ، و هرچه استودیوی واتر وزن بیشتری داشته باشم ، آن مناطق خشک بیشتر به نظر می رسند. آنها تبدیل به لکه دار ، پوسته پوسته تر و ناهموار تر به نظر می رسند. و به نظر می رسد که کشیدن یک پودر در بالا باعث افزایش اثر می شود.

3. در کوکتل های کانسیلر به خوبی کار می کند
من به دلیل مشکل خشکی پوست به این دلیل نبوده ام که خودم این لباس را بپوشم. با این حال ، من می خواهم که چگونه آن را با فونداسیون مایع ، مرطوب کننده رنگی ، و حتی مرطوب کننده های صورت مخلوط کنید ، که من برای خنثی کردن پوشش و رطوبت انجام داده ام. به نظر می رسد وقتی آن را با چیز دیگری مخلوط کردم کمتر خشک می شود و هنوز هم به اندازه کافی بدون احساس احساس سنگینی و سنگین بودن می افزاید.

قبل و بعد از وزن بدن استودیوی مک
این همان چیزی است که مخفی کننده MAC Studio Waterweight بعد از 11 ساعت به نظر می رسد ...
ایده آل برای پوست طبیعی و روغنی
Studio Waterweight یکی از سبکترین و پنهان ترین پنهان ترین راحت در مخفیگاه MAC است و در 16 سایه بسیار گسترده قرار می گیرد. رنگ با اکسیداسیون کم و بدون هیچ چیز (همیشه یک چیز خوب) درست است ، و اگر پوست روغنی یا معمولی دارید و می خواهید پوشش انعطاف پذیر و یک مات مات داشته باشید ، می تواند برای شما موثر باشد. اگر گفت ، اگر پوست شما حتی کمی خشک است با احتیاط عمل می کنم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 654
  • بازدید کلی : 3,036