loading...
قیمت ست کامل لوازم آرایشی
رامین بازدید : 61 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

من این دسته کوچک موسیقی جاز را دوست دارم!
من دوست ندارم مانند "نیاز به امتحان کردن" داشته باشم ، اما در مورد "نیاز به امتحان کردن" ندارید ، اما لازم است که این یک لب برهه را امتحان کنید اگر قبلاً اینطور نبوده اید. 🙂 من فکر می کنم این fab است. این رژ لب MAC مخملی تدی و Fount Beauty Bloss Bloss است .

بنابراین. خوب

روز دیگر با بعضی از برهنه ها بازی می کردم (ام ... سوگند می خورم ، وقتی آن را در گوشم گفتم کثیف به نظر نمی رسد) وقتی به طور تصادفی روی آن گیر کردم ، و اکنون در کمین هستم .

این نوع چربی بژ y و هلو است و کم رنگ ترین رنگ آن از طلای رنگی به نظر می رسد ، و به نظر می رسد مرواریدهای شما با قهوه ای های نارنجی گرم و سایه های قهوه ای مایل به قرمز شگفت انگیز است.


مخملی مک مخملی عروسکی براق و براق
رژ لب MAC مخملی تدی و Bomb Gloss Bloss
بمب براق براق مخملی مک مخملی

لطفا. امتحان کن و به من اطلاع دهید که شما چه فکر می کنید. 🙂

 

پای پیاده را بررسی کنید!
من صمیمانه می خواهم بدانم که شما با زندگی خود چه کاری انجام می دهید که می تواند شما را ملزم به ماندگاری محصول ابرو خود برای مدت دو روز کند. مانند ... چگونه؟ چرا؟ من حتی نمی دانم نمی توانم تصور کنم دو روز! مدت زمان طولانی است که قرار است این ژل های ضد آب ضد آب استودیوی Maybelline Tattoo Studio (9.99 دلار در آخرین بازدیدهای شما باشد).

آنها ماندگار هستند؛ من به آن می دهم. من فقط یک روز قهوه ای متوسط ​​را پوشیدم ، اما زندگی خود را عرق کردم و به تردمیل رفت و آمد کردم و خوب ماند.

چیز این است که ... اینها نوع استفاده از آنها سخت است. آنها با یک پای doe نوجوان ، ریز و درشت به داخل لوله ها می آیند و دستورالعمل های موجود در جعبه نشان می دهد که پای doe را مستقیماً به سمت ابرو خود بیاورید ، از قسمت میانی شروع کنید و به سمت انتها بروید ، سپس قبل از گرفتن اسپولی جداگانه ، جلو را پر کنید. همراه با ژل) ، و مسواک زدن ژل از طریق آن.

قبل از جفت ارزهای ژل ابرو استودیوی maybelline
بلوند ، قهوه ای نرم ، قهوه ای متوسط ​​و قهوه ای عمیق
ظاهر سرسبز و پر است ، و نگهدارنده آن بسیار نرم است ، بنابراین هیچ گونه ترد (yay) وجود ندارد ، اما ابرو نتیجه به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک رنگ جامد است تا یک ابرو که از موهای قهوه ای متشکل است.

بنابراین ظاهراً سبک من نیست ، اما اگر به آن ابرو پر از چگالی پر از چگال ، پر و پر چگال هستید ، ممکن است برای شما مفید باشد.

من کار سختی را برای استفاده از این محصول دارم ... پای سوزننده خیلی سریع به من رنگ می بخشد ، و من همیشه با مرورگرهای بسیار چشمگیر و خیلی تاریک به پایان می رسم. خیلی راحت است که با آن وحشی نباشم ، و من نمی توانم خودم را ببینم ، می دانم ، سعی دارم آرایش 10 دقیقه ای انجام دهم و با موفقیت این محصول را از بین ببرم.

همچنین ، من کاملا مطمئن هستم که می خواهم طلسم را ظرف دو روز از دست بدهم ...


قبل از جفت ارزهای ژل ابرو استودیوی maybelline
قبل و بعد با قهوه ای متوسط
احتمالاً دوست داشتم ژل ضد آب ابرو ضد آب Maybelline Tattoo Studio کمی بیشتر باشد اگر استفاده از آن راحت تر باشد اما برای زمان سایش دیوانه است. اوه ، و به خاطر این امر غفلت را فراموش نمی کنم ، زیرا این یک لمس شیرین است - رنگ هایی که همه آنها خنک و خنک است ، و ترجیح می دهم بیشتر از تن های گرم در مرورگرهایم سایه های خنک کنند. عجیب و غریب).

آنها $ 9.99 هرکدام و در داروخانه ها ، Target و Ulta هم اکنون در ورزش های بلوند ، سافت قهوه ای ، قهوه ای متوسط ​​و عمیق قهوه موجود هستند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 714
  • بازدید کلی : 3,096